مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-30دانش

خبرخوب| رشته مهندسی گیاه پزشکی و باغبانی به دانشکده کشاورزی شیروان اضافه شد


با پیگیری های صورت گرفته مجوز اخذ دانشجو در دو رشته جدید کارشناسی پیوسته شامل مهندسی گیاه پزشکی و مهندسی باغبانی انجام گردید.

- قربانعلی رسام، رییس دانشکده کشاورزی شیروان در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته مجوز اخذ دانشجو در دو رشته جدید کارشناسی پیوسته شامل؛ مهندسی گیاه پزشکی و مهندسی باغبانی انجام گردید.

وی با اشاره به افت و خیزها در خصوص پذیرش دانشجو در سال های اخیر گفت: دانشکده جهت افزایش تعداد دانشجویان و استفاده از ظرفیت های خالی به سمت اخذ مجوز تاسیس رشته های کارشناسی پیوسته بود.

رییس دانشکده کشاورزی شیروان افزود: این دانشگاه در سال 1372 در دو رشته کاردانی تکنولژی تولیدات گیاهی و رشته مرتع و آبخیزداری آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی 1401_1402 رشته های دانشکده شامل سه رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، سه رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته، سه رشته در مقطع کاردانی و چهار گرایش در مقطع کارشناسی ارشد بود.

این مقام مسئول تعداد دانشجوهای قابل پذیرش برای تمام رشته ها را حداقل 20 نفر دانست و تاکید کرد: در تلاشیم مجوز رشته های پر تقاضا و نیاز محوری چون؛ دامپزشکی، مهندسی بیوسیستم و مهندسی صنایع غذایی را از وزارت علوم اخذ نماییم تا با افزایش تعداد دانشجویان دانشکده، زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| رشته مهندسی گیاه پزشکی و باغبانی به دانشکده کشاورزی شیروان اضافه شد

خبرخوب| رشته مهندسی گیاه پزشکی و باغبانی به دانشکده کشاورزی شیروان اضافه شد